понеділок, 27 лютого 2017 р.

майбутні першокласники


Вважаєтьсящо до шести - семи років дитина повинна: 

1) Знати своє прізвище, ім'я та по батькові, як звуть батьків, ким вони працюють, домашню адресу і телефон;
2) Знати, в якому місті/країні він проживає;
3) Знати назви найпоширеніших рослин, тварин, комах, вміти розрізняти звірів, птахів і риб, відрізняти диких тварин від домашніх, дерева від чагарників, фрукти - від ягід і овочів;
4) Орієнтуватися в часі, знати час доби, пори року, їх послідовність, скільки місяців у році, днів у місяці, днів у тижні, годин в дні, знати дні тижня;
5) Мати уявлення про природні та погодні явища;
6) Знати основні кольори;
7) Знати поняття «право-ліво»;
8) Знати назви популярних видів спорту, найпоширеніших професій, основні правила дорожнього руху і дорожні знаки;
9) Знати свята;
10) Вміти розповісти, чим він любить займатися;
11) Найголовнішевідповісти на запитання «навіщо він йде до школи? »

Інтелектуальний розвиток
У цій області дитина повинна вміти: 

1) Вирішувати прості логічні задачки, головоломки і ребуси, відгадувати загадки;
2) Знаходити зайвий предмет у групі;
3) Додавати до групи відсутні предмети;
4) Розповідати, чим схожі або відрізняються ті чи інші предмети;
5) Групувати предмети за ознакою і називати його ;
6) Відновлювати послідовність подій (що було спочатку, потім); розкладати картинки у правильній послідовності. 



Слух, зірувагапам'ять, мова
Тут дошкільнику потрібно вміти: 

1) Знаходити 10-15 відмінностей на двох схожих картинках;
2) Описувати по пам'яті картинку;
3) Запам'ятати пропозицію з 5-6 слів і повторити його;
4) Писати графічні диктанти («одна клітина вгору, дві клітини вліво, дві клітини вниз, одна клітина вправо»);
5) Прочитати напам'ять вірш, розповісти казку;
6) Складати розповідь за картинкою!


Основи математики
Перед вступом до першого класу необхідно: 

1) Вміти рахувати від 1 до 10 і назад, відновлювати числовий ряд, в якому пропущені деякі числа;
2) Виконувати лічильні операції в межах десяти, збільшувати/зменшувати кількість предметів «на два» і т.д;
3) Знати поняття «більше-менше -порівно »;
4) Знати прості геометричні фігури, вміти складати аплікації з геометричних фігур;
5) Вміти порівнювати предмети за довжиною, ширині і висоті;
6) Вирішувати прості арифметичні задачки;
7) Вміти поділити предмет на дві/три/чотири рівні частини. 


Читання
Важливо, щоб дитина: 

1) Відрізняла букви від звуків, голосні від приголосних;
2) Змогла знайти потрібну букву на початку, середині і наприкінці слова;
3) Підбирала слова на задану букву;
4) Ділила слово на склади;

                     Навички письма


Для успішного початку навчання в школі потрібно: 

1) Правильно тримати ручку та олівець в руці;
2) Проводити безперервні прямі , хвилясті, ламані лінії;
3) Обводити по контуру малюнок, не відриваючи олівця від паперу;
4) Вміти малювати по клітинках і точок;
5) Копіювати з зразка геометричні фігури;
6) Вміти продовжити штрихування малюнка;
7) Вміти акуратно зафарбовувати малюнок, не виходячи за контури.

Це загальна характеристика усіх навчальних програм.

УВАГА!
1. Наскільки дитина готова підкорятися вчителю, чи не буде протестувати проти чужої волі.
2. Чи готовий йти на компроміс з однолітками, чи готовий ділитися своїми речами та іграшками.
3. Чи вміє знайомитися з дітками і заводити друзів.
4. Чи вміє швидко і самостійно одягатися, їсти.
5. Чи знає і дотримується правил гігієни (миє руки після туалету, чи вміє впоратися в туалеті сам).
6. Чи не застосовує силу при ситуації, коли щось іде не по так, як він хоче.

Важливо розповісти дитині про чужі речі  в школі
Особиста власність - нове поняття, з яким стикається дитина в школі. Якщо в дитячому садку він звик, що всі іграшки загальні, шафки не закриваються, то в школі у нього свій портфель , пенал і немає шафки. Школяреві буває важко до цього звикнути, тому першокласники часто можуть взяти речі інших дітей або вчительки. Обов'язково поясніть дитині, що в школі у нього й інших дітей є особиста власність.

Немає коментарів:

Дописати коментар